reklama

Prekonať sám seba

Včera som sa stretol s mojim známym, ukrajincom, dúfam, že sa nenahnevá za toto titulovanie, keďže nevie o tejto mojej aktivite, podeliť sa s vami o moju skúsenosť a tiež je to človek dosť introvertný. A ja to samozrejme v plnej miere akceptujem. Poznáme sa krátko a naše zoznámenie prebehlo za špecifických okolností. Konkrétne sme sa prvýkrát stretli v posilňovni pri stroji, kde sme chceli ísť „obidvaja", resp. traja (bol som tam s mojim „samonasieracim" známym) cvičiť. Reakcia môjho výbušnejšieho „sparinga" bola neprimeraná a vulgárna a odvtedy sme sa s pánom, vtedy som ešte nevedel, že pochádza z Ukrajiny, diplomaticky ignorovali. Na doplnenie informácie, stretával som toho pána tri krát do týždňa. Po určitom čase ma to začalo vnútorne zožierať a rozmýšľal som nad tým ako by som to mohol zmeniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Raz, keď sme sa stretli v šatni, som sa rozhodol a išiel som za ním. Hovorím: „Dobrý deň, prepáčte, že Vás ruším ale bol by som rád ak by ste mohli zabudnúť na naše malé nedorozumenie...", ako keby to čakal, nenechal ma dokončiť to zo spolupatričnosti, vstal, podal mi ruku a hovorí „starenkij, to my uže stáry, što by pochopili étu situáciu", podal mi ruku a potykali sme si. Bol som príjemne prekvapený a poznačilo ma to na celý deň. Zalial ma krásny pocit vykonania niečoho ľudského, nezištného. Bol som na seba pyšný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak málo niekedy stačí aby sa veci zmenili k lepšiemu. Tak málo aby bol svet okolo nás krajší, usmievavejší. Táto skúsenosť ma posunula veľmi dopredu. Utvrdil som sa v mojom smerovaní a vytváraní si svojho prostredia.

V nedeľu sme si dali spolu obed a zoznámili sme sa bližšie. Pracuje, pomáha druhým ako fyzioterapeut. Má veľké ukrajinské srdce, jeho vystupovanie je vysoko distingvované, inteligencia nadpriemerná, rozhľadenosť rovnajúca sa veľkosti jeho osobnosti. Vedel som, že zákon príťažlivosti funguje a ja som sa s ním mal bližšie spoznať. On je na mojej životnej ceste ako môj mentor. Človek od ktorého sa mám učiť, ktorého mám počúvať a prijímať jeho pozitívnu energiu. Celý ten čas od môjho prvého príchodu do posilňovne tam bol a „čakal" na mňa. Som mu za to nesmierne vďačný a veľmi si to vážim. Zákon príťažlivosti a vesmíru je skutočne silný. Ďakujem, že som našiel v sebe tú silu, energiu a prekonal som tú pomyselnú bariéru a oslovil tohto človeka. Aký je ten život krásny, stačí mať otvorené oči a srdce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prajem vám krásny víkend a posielam vám všetkým toľko pozitívnej energie, koľko si želáte. Buďte šťastní, buďte usmievaví a tešte sa zo života tak ako ja.

Stanislav Barta

Stanislav Barta

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

pozitívne naladený optimista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu