reklama

Správne sa rozhodnúť

Denne robíme rozhodnutia, niekedy vedome, niekedy celkom nevedome, automaticky alebo aj zotrvačne. Samozrejme tieto naše rozhodnutia ovplyvňujú náš život a to pozitívne alebo negatívne. Inak povedané sami si tvoríme náš svet a sami sme za to zodpovedný. Už ako malé deti sa nás často pýtali: čím by si chcel byť keď budeš raz veľký? Väčšina z nás nemala ani poňatia a len tápala, prípadne čerpala z nápadov a inšpirácii iných detí. Neskôr sme sa však museli rozhodnúť aké bude naše ďalšie smerovanie, aká bude naša budúcnosť (výber strednej školy). Či to bol dobrý, šťastný výber prípadne menej dobrý, vie každý z nás. Môj bol taký menej šťastný (študoval som chémiu a naozaj ma nebavila). Prišiel štvrtý, maturitný ročník a očakávalo sa od nás ďalšie rozhodnutie, výber: škola alebo práca, čiže peniaze. Ja som sa priklonil k tej pracovnej voľbe a preto sa teraz venujem samovzdelávaniu :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie dávno som sa rozhodoval v súvislosti s mojou budúcnosťou. S mojou realitnou budúcnosťou. Cítil som, že stagnujem a čo je horšie, uvedomil som si môj nesúhlas s filozofiou spoločnosti, pre ktorú som vykonával moju špecializáciu. Taký môj vnútorný hlas, moja intuícia, mi našepkávala: Chalan, je čas na zmenu. A keďže od určitej etapy v mojom živote počúvam dôslednejšie tento hlas, neprotirečil som mu a začal sa pripravovať na tento prechod, na túto zmenu. Neviem koľkí z vás urobili takúto zásadnú zmenu (ukončenie spolupráce a zmenu spoločnosti) , no tým ktorí ju ešte neurobili musím oznámiť, nie je to také jednoduché ako to na začiatku vyzerá. A to tak emocionálne ako aj technicky. Výsledok však rozhodne stojí za to, ten pocit, ten nový „drive", zapálenie a nové vízie. Zrazu sa usmievate a tešíte sa do práce. Tešíte sa na nové výzvy a podvedome cítite, že ste urobili ďalší správny krôčik v budovaní vašej budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím sa Vám priznať k jednej veci, ktorú som si dnes naplno uvedomil. Na budúci rok budem mať 40 rokov, slušné však a som nadšený tým, ako si môžem sám budovať svoju budúcnosť. Cítim v sebe toľko energie, toľko chuti pracovať na sebe, rásť a tvoriť. Toľko energie, toľko lásky až mám chuť vykríknuť: Milujem tento život! Milujem žiť!

Posielam vám všetkým toľko pozitívnej energie, koľko si želáte. Buďte šťastní, buďte usmievaví a tešte sa zo života tak ako ja.

Stanislav Barta

Stanislav Barta

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

pozitívne naladený optimista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu