Reality a Reklama

Autor: Stanislav Barta | 16.8.2011 o 9:02 | (upravené 16.8.2011 o 19:09) Karma článku: 3,82 | Prečítané:  1303x

Všetci ju poznáme, je všade, priamo sa nás dotýka a ovplyvňuje nás. Či už je to denná tlač, bulvárne časopisy, TV, pútače, billboardy alebo megabordy pri ceste domov autom, autobusom. Fenomén tejto doby. Alfa omega šírenia informácií. Áno správne je to reklama.

 

Najlepšie ju všetci vnímame, resp. rozčuľujeme sa nad ňou keď pozeráme film na JOJ, na Markíze, prípadne na inej komerčnej TV a z filmových 90 minút máte zrazu „krásnych" 140. Je to samozrejme vec vkusu a určite si veľa z vás povie: O čom to hovorí, veď mne sa to páči. Mne sa páči tá reklama na Mercedes  „Sorry", a aj tá na Samsung je výborná ( ako si sadne tá sliepka na vajíčka na pozadí dotykového displeja mobilného telefónu) alebo tá s tým „zlatým" prasiatkom, keď vydržíš nejesť.... A musím uznať, že máte pravdu, naozaj je niekoľko naozaj veľmi superných reklám, čo majú MYŠLIENKU, určitú reklamnú charizmu a uložia sa nám hlbšie do našich mozgových pamäťových schránok. No a o to tu vlastne ide. To je cieľom a zmyslom každej reklamy, Teda aspoň by malo byť.

 

A ako je to v súvislosti s aplikovaním reklamy do oblasti realitného obchodovania. Začína to už s inzerovaním a to tak na internete ako aj v časopisoch, letákoch. Začínam mať pocit, že sme nimi zaplavený. Tiež Vás už rozčuľujú tie letáky, časopisy, billboardy? Vedeli by ste mi aj na toto povedať: o čom to hovorí, veď mne sa to páči... Vedeli by ste si spomenúť na úspešnú realitnú prezentáciu, kampaň napr. prostredníctvom billboardu?

Osobne si myslím, že väčšina týchto ponúk, reklám je bez myšlienky, bez kreativity. Je to kombinácia čísel a písmen, ktorá je až príliš šablónovitá, príliš upätá. Bez „šťavy", bez „výstrelu", vlastne je to všetko v takých úvodzovkách. Chcelo by to trošku oživiť, strhnúť, vytrhnúť...takú pridanú hodnotu. Spýtať sa manželky, keď jej varíte večeru: Videla si zlatíčko ten billboard na obchvate smerom do Petržalky, ten s tou rodinkou na streche domu, ako chytajú slnečnú energiu na plechy na pečenie :-D To sa im fakt podarilo, hlavne ten tatino s tým pretekárskym bruchom. Mne sa viac páči tá malá v podkolienkach... Toto je ono. Reakcia. Emócie. Cítite také teplo, takú ľudskosť a nie len čísla a peniaze. Vytvorí Vám to ilúziu šťastia, pohody, rodinnej súdržnosti. Zrazu chcete aj vy taký dom, chcete aj vy deti, svoju vlastnú rodinku, svoj vlastný svet.

 

Chcel by som ukázať na možnosť vtipného, šťavnatého a nápaditého prepojenia reklamy a realít. Chcel by som namiešať tie správne ingrediencie a vytvoriť ten recept ako od kuchára bez čapice, ktorého sme pozerali na TV paprika. Chcel by som Vám dokázať odprezentovať ponuku realít spôsobom spôsobným a mne vlastným. Budem rád ak budete pri tom spolu so mnou.

 

A tati, prečo ma tak páli ten plech keď chytám tie lúče zo slniečka :-D

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Kto bude na Vianoce dokladať tovar? Firmy nevedia nájsť brigádnikov

Vo väčších mestách ponúkajú brigádnikom aj štyri eurá za hodinu, ale nikto nemá záujem.

PLUS

Anton Zajac: Šancou pre Slovensko je nová, slušná strana

Nežijeme v liberálnej demokracii, ale oligarchii, hovorí spolumajiteľ Esetu.

TV

Ministrov žiadajú, aby si už neuťahovali z Johnsona

Podporovateľ brexitu s tým nemá problém, podľa Theresy Mayovej je to nedôstojné.


Už ste čítali?